reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboš Mikuška

Ľuboš Mikuška

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nespokojný so sebou a čakajúci na odpovede, ktoré nie a nie prísť. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

reklama

Súkromné

Chlieb a hry

Ľuboš Mikuška

Chlieb a hry

Ide o to, že (priznajme si to všetci) Slovan svojím rozhodnutím odísť do KHL potopil slovenský ligový hokej, ktorý i bez toho mal veľké problémy. Či máme radi Slovan alebo nie, tak Slovan je (dúfam, že nie "bol") vlajkovou loďou slovenského hokeja a bez neho liga nič neznamená.

  • 14. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 789x
  • 6
Ako nebyť moderným

Ľuboš Mikuška

Ako nebyť moderným

Niekedy mám pocit, že reklamný slogan istej nemenovanej telekomunikačnej spoločnosti „aby ľudia spolu hovorili", začínajú brať ľudia doslova. A začínajú to s tým preháňať.

  • 7. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 382x
  • 17
ready, set, go!

Ľuboš Mikuška

ready, set, go!

Povedali mi, že by som mal konečne niečo napísať. Vraj by sa to hodilo, keď už som sa priznal s tým, že som si založil blog. Inak by to vraj bola len samochvála, bez nejakej reálnej činnosti. A tej som vraj už napáchal i tak dosť. Niežeby ľudí, ktorí mi odporúčali napísať blog bolo neviem koľko veľa, ale predsa len, dožerie Vás to a napokon, mysliac si, že im ide o to, aby sa niečo nové dozvedeli a nie, aby si z Vás robil posmech ešte väčší kus tohto sveta, sa podvolíte. A takto to napokon dopadne. Veď čítajte ďalej.

  • 8. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 756x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu