reklama

ready, set, go!

Povedali mi, že by som mal konečne niečo napísať. Vraj by sa to hodilo, keď už som sa priznal s tým, že som si založil blog. Inak by to vraj bola len samochvála, bez nejakej reálnej činnosti. A tej som vraj už napáchal i tak dosť. Niežeby ľudí, ktorí mi odporúčali napísať blog bolo neviem koľko veľa, ale predsa len, dožerie Vás to a napokon, mysliac si, že im ide o to, aby sa niečo nové dozvedeli a nie, aby si z Vás robil posmech ešte väčší kus tohto sveta, sa podvolíte. A takto to napokon dopadne. Veď čítajte ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

V prvom rade Vás musím varovať pred čiarkami. Bude ich tu niekoľko a nie vždy na tých správnych miestach. To len aby ste vedeli.

V podstate téma tejto mojej prvotiny, s ktorou som sa ako prvou musel s Vami podeliť, je moje rozmýšľanie o podstate tohto média. Neviem koľko ľudí je takých ako ja a v podstate ani nevedia prečo si blog založili a koľko je zase takých, ktorí to urobili s jasným zámerom a presne vedia čo chcú blogom dosiahnuť. Veď viete, majú svoje témy, čitateľskú skupinu a vôbec, netrepú len tak dve na tri, len preto, že nemôžu ísť spať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak či onak, vždy ma fascinovala vôľa ľudí deliť sa s ostatnými o svoje myšlienky. Nemám teraz na mysli ľudí ako priateľov, rodinu, kolegov a podobne. U tých vám to určite tak nepríde. Sú s vami neprestajne, počúvajú vás už tak dlho, že keď poviete sprostosť, tak už len mávnu rukou. Ved viete, je rozdiel urobiť zo seba hlupáka pred tými, ktorí Vás aspoň ako-tak poznajú a mať možnosť im to kedykoľvek vrátiť, ak o pár dní toho oni zase vypijú viac, no čo ak si váš článok prečíta niekto, kto vás vôbec nepozná. Mám na mysli tých, ktorí, ako predpokladám, tvoria čitateľstvo blogov. Čo si on, alebo ona o vás pomyslí? Samozrejme, okrem toho, že v mojom prípade je tu akútny nedostatok vedomosti o slovenskej gramatike.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi je potrebné pri tejto činnosti (ako aj pri akejkoľvek inej činnostii, pri ktorej dávate verejnosti najavo to čo si myslíte) obrniť sa istým druhom badhľadu ako aj dávkou arogancie v zmysle, som tu, tak ma čítajte (a ak sa vám to nepáči, vylezte mi na hrb). No a pokiaľ sa tí chudáci na tú ťažkú cestu vydajú formou príspevkou k vášmu textu, fajn, aspoň viete, že vás niekto číta, ak nie, o to lepšie. Môžete ďalej žiť v svete, kde každý s vami súhlasí. Veď kto by sa aj chcel s hlupákmi dohadovať. Stačí, keď sa na jedného pozriem pri každom pohľade do zrkadla.

Nuž, neviem či sa toto ráta ako regulérny blog a už vôbec netuším či som svojim bľabotaním aj niečo povedal. V každom prípade mám svoju prvotinu za sebou a Vám nezostáva nič iné ako sa s tým zmieriť. Ak sa Vám to nepáči, vylezte mi viete kam. Ja idem spať.

Ľuboš Mikuška

Ľuboš Mikuška

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nespokojný so sebou a čakajúci na odpovede, ktoré nie a nie prísť. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu